perjantai 2. tammikuuta 2015

Samat tuulet puhaltaa

Kiitos 2014
Vuosi oli omistettu minulle, minun unelmille ja minun elämälle
Vuosi oli täynnä yllätyksiä ja rakkautta
Vuoteen oli sekoitettu tuskaa ja surua, yöllisiä seikkailuita ja muutama hyvästi
Vuoden aikana matkasin maailmalla, tutustuin mielettömiin ihmisiin ja kuuntelin viisaita tarinoita yön pikkutunneilla
Vuonna 2014 löysin itseni, ymmärsin mitä haluan tältä elämältä ja uskalsin murskata pienen tytön unelmat ja rakentaa uusia haaveita
Vuonna 2014 palasin kotiin tietäen että nyt minulla on niitä kaksi
Vuosi 2014 oli täynnä musiikkia ja juhlaa, muutama tatuointi ja hullua treeniä
Vuosi 2014 sai heppatäyteisen lopun kun palasin takaisin parhaan ystäväni Ametistin luokse
Viime vuonna ymmärsin ettei mikään muutu kalenterin sivua vaihtamalla, kaikki pysyy ennallaan kunnes katsot elämää taaksepäin, olet onnellinen ja ymmärrät elämän pienet ilot
Viime vuonna asuin muurien ympäröimänä ja tunsin vapauden 
Kuuntelin Samuli Putroa ja itkin kahdeksan tuntia Amsterdamissa
Muutin Riilahteen koko kesäksi
Juhlin rannalla ja opin puhumaan Espanjaa
Join kolme litraa viiniä jouluaattona (sekin rannalla)
Eksyin Galapagos saarilla ja uin merileijonien kanssa
Tutustuin ihmisiin junassa, sporassa, kolmelta aamuyöstä, nuotiolla, miesten vessassa ja vaikka missä
Opettelin ja opetin salsaa
Rakastuin
Vihasin
Itkin
Nauroin
Olin onnellinen
Olin onnellisempi
Elin kummallista elämää Ecuadorissa tietäen olevani minä enkä ikinä halua olla kukaan muu
Aloitin treenaamaan ja haluan olla iso joskus
Nautin Helsingistä ja Turusta, ikävöin Quitoa ja Guayaquilia
"Jos sais kaiken yhessä yös, eläminen ois vaikeeta"
Hyvästelin parhaan ystäväni ja kannan tämän muistoa ihollani
Äiti on ihanin ja veli on tärkein mitä muuta tarvitsen kun minulla on jo kaikki
Nyt
2015
ole hyvä
sinun vuorosi
 2013 loppui rannan kuumuudessa, 2013 kului muutenkin kuumuudessa ja loputtomassa juhlassa, joulu kuin pääsiäinenkin kuluivat samalla kaavalla, ei tietoakaan kylmästä ja lumesta.
2014 Alkoin kuumuudessa ja loppui lumeen ja talveen. Joulu kului Levillä lumessa rämpien ja ihmetellen Suomen kaunista luontoa.  Ja niin myös alkaa 2015
Toivotin vuoden tervetulleeksi viini kainalossa kaksin käsin maljaa nostaen. Olinko onnellinen? Ainakin iloinen. Halaessani ystäviä muistin kuinka viime vuonna olin onnellinen, otin vuoden vastaan tietämättä mitä on tulossa, nyt tänä vuonna kalenteri on jo täytetty. En halua elää näin, en halua kulkea ohjeissa ja sännöissä luoden itselleni aikatauluja ja pelätä toteutusta edellisenä iltana.
Olkoon 2015 vuosi minulle ja minun tulevaisuudelleni jotta 2016 olisi täydellinen.
En tiedä miten maailma toimii mutta tiedän että samat tuulet puhaltaa ja samat sateet lankeaa eikä mikään kuitenkaan muutu milloinkaan, olen silti onnellinen, olen viisas sillä mun sydämel on kypärä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti